Helgen

Hjälp vad helgen gick fort. Nu sitter man här på jobbet igen. Jaja, i fredags blev det utgång med tjejerna och det blev helt sjukt kul, synd verkligen bara att lotta andy och emma inte var med :( men vi fick träffa lotta iaf på stället hon jobba och emma var med en stund. Men vi dansade iaf till stängning och jag har haft sån träningsvärk i benen hela helgen så jag har inte kunnat gå ordentligt, men så ska det vara. Måste bara köpa nya klackar för mina tar livet av mig, det är inte pga den höga klacken utan att jag har lite breda fötter och skorna sitter verkligen skit dåligt så jag får ont som saatan. Det är synd eftersom de är så snygga, men men... jag var smartare än sofia och hade med mig ett par extra skor, men du lilla vän hade så ont att du inte kunde gå. fasen vad jag led att se dig, men elin tyckte det var kul dock ;)

lördagen blev lugn för mig, var hemma och kollla på Så mycket bättre.... JAG ÄLSKAR DET!!! jag brukar normalt vis inte tycka svenska program är så där superkul men det här har jag fastnat för, jag gråter till och med till det. Jag gillar att de är så olika personer som är med men att de på ngt vis går så bra ihop! 
Söndag var det ju fras dag och jag hade mina underbara brorsor hos mig, det var så himla mysigt. 
Idag har jag bara köpt nytt träningskort och att tränat med pappa och som sagt jobbat.

Förresten är min kamera sönder och har varit det alldeles för länge, därför kommer det inte upp några bilder. Men den är på lagning igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0