hej afro!

Självklart snöade det när jag skulle till jobbet idag, mitt smink rann och håret blev till afro, nice! Jag hann faktiskt gå ut och springa innan det värsta kom, och jag kände mig väldigt duktig. Men när jag kom tillbaka kom jag på att jag är sjuk och kom på hur otroligt smart jag är och att jag verkligen kommer bli tusen gånger sjukare nu! HERRE gud...
Nu sitter jag iaf här på jobbet, är inte upptagen för fem öre men gör allt för att inte se ut som det. Och nu känner jag att jag kommer att få en sån där platt kontors-rumpa, det gör ont att sitta så här mycket. Jag kan säga direkt att jag aldrig kommer att vilja jobba på det här viset i framtiden. PLUS att jag är trött på kavaj och skjorta.

Nu ska jag åter gå till mitt jobb (facebooka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0