Christoffer 25!!!

Idag börjar jag sent så jag har inte gått upp riktigt än, jag ligger här i sängen och ska snart komma till liv. Jag har i alla fall ringt min bror Christoffer som fyller 25 idag. Jag kan inte fatta det, han börjar bli gammal. Alltså vid 25 kommer jag att ha 30 års kris :/ men det är nog inget jag borde säga till honom hehe. Jag tycker lite synd om han dock, han sa här om dagen: "tycker du att jag och alex alltid var dumma mot dig när vi var små, jag vill verkligen i sånna fall säga förlåt" Då tänkte jag verkligen på vem som egentligen var jobbig av oss tre. Det var ju JAG, jag gjorde allt för att reta dom och tävlade jämt om vem som skulle ha bästa sakerna och jag skvallrade på dom hela tiden, snodde deras turtels gubbar för att mina barbies skulle få mer action (de älskade sina turtels). Så om det är någon som ska säga förlåt är det nog jag, världens jobbigaste unge!

GRATTIS stoffen!
De bästa grbbarna i mitt liv :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0