LÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG

Ikväll skulle jag egentligen gått ut med alla huliganerna och fira att elli och elin kommit hem efter en 20 års resa till turkiet. Istället kom jag på att jag skulle fira min kusin :(

Nu sitter jag hemma hos mamma med zorro i soffan medans mamma inte ser, han ser så ledsen ut på golvet (trots att han har världens största hund-säng). Jag håller på att göra klart mitt CV och blir faktiskt nöjd, hittade en väldigt bra mall att följa och imorn ska jag börja med det personliga brevet/breven. Och ärligt talat så känner jag först nu den där lyckliga känslan av att inte gå i skolan mer, att vara helt fri att föra vad man vill. Allt ligger hos mig nu, vad jag än väljer att göra så är det mitt val och ingen annans. Härliga känsla.


Kommentarer
Postat av: charlotta

äntligen... har fan väntat på att du ska börja igen FAN !!

2010-08-23 @ 00:03:28
URL: http://lottagrimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0