Hej!



Jag har liksom behövt ett litet uppehåll, har inte velat skriva för det har känts sorgligt att sluta skolan och behöva skriva här att jag faktiskt tagit studenten. Ni tycker säker att jag låter helt efterbliven som inte bara njuter haha, men jag är nervös och ledsen för jag saknar tryggheten i skolan och att träffa mina vänner varje dag.
   Nu har jag i sommar jobbat istället och inte direkt haft kul, mina dagar har gått ut på att gå upp kl 06:00 för att sedan cykla en halv mil till mitt jobb och ta hand om åldringar. Och sedan åkt till mamma i tyresö ca 7 mil för att sedan åka dagen efter kl 1300 för att jobba från 1500-21:15. Det har varit ett helvete men nu när pengarna rullar in och det är över så känns det riktigt värt. Snart ska jag förbruka en del av summan på att åka till zakynthos med Andy-candy förhoppningsvis.


I vilket fall om helst kommer jag fortsätta skriva lite då och då för att ni som vill ska kunna håla litte koll på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0