hej igen B-)

ojojoj, nu var det länge sedan jag skrev i bloggen. Det har varit så mycket och har haft annat att tänka på :) nu börjar ju i alla fall våren komma och snön är nästan borta, vilket är helt fantastiskt. Man blir ju så glad när man vaknar på morgonen och ser att det är ljust och att solen dessutom smiter in.
Lovet var skönt och jag hann verkligen vila mycket. Det kändes ju verkligen som en lättnad när hela projektarbetet var klart och man kunde lämna det bakom sig. Påskhelgen blev mysig med familjen, jag hann shoppa lite med lille brorsan och jobba sen blev det snowboard i Trysil. Det var verkligen underbart väder och det gick fort att komma in i åkandet igen. Dock var jag sjuk hela lovet och är fortfarande det, men som tur är börjar det släppa mer och mer.
Denna vecka ska jag sova hos mamma. Ska bli väldigt skön att slippa resorna. Imorn blir det utgång med de bästa <3 torsdag kommer tomsi hem och på lördag blir det utgång igen :)


Tänkte tipsa er som har lite koll på min familj och vill följa min låtsasbror fredrik och hans flickväns blogg när de reser runt i världen i 5 månader. Bloggen heter http://kajzafredrik.blogg.se

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0