...

Igår avlivades min katt :( jag och mamma tog över henne för 6 månader sedan och vi har sedan dess märkt att hon inte mått bra av olika anledningar, och nu när vi tog henne till vetrinären sa de att hon var deprimerad och hade problem med urinvägarna och att detta inte skulle gå att göra något åt. Det skulle tydligen vara elakt att låta henne leva. Jag blev så klart sur men kunde inte säga så mkt. Innan mamma tog tog henne dit hon skulle mördas så låg hon ute på balkongen och sola på sin kudde och såg ut att njuta och inte alls att hon behövde avlivas så jag vägrade följa med och behöva se henne lida. Hon hade hela natten legat vid min mage och gosat, visst rev hon mig och väckte mig då och då när jag rörde på mig men det var sån hon var: en bitch! men hon var en sötis, hon lärde sig till och med gilla zorro på slutet!

Resten av dagen var jag med zorro bara för att jag kom på att jag skulle ta vara på tiden med honom. Han börjar bli gammal och naiv som jag är hittar jag knölar hela tiden på honom och tror att det är cancer, men dom försvinner sen. idag hittade jag en ny :(

och igår skulle tom komma hem, bara det att hela sveriges och norra europas flygtrafik äv avstängd! det går ju jättedåligt för mig nu :( plus att jag kanske inte kan följa med mina små vänner till Kos! Fy fasen!

hoppas ni har det bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0